Sælg mere med en webshop

Er du på udkig efter en webshop, der er designet lige præcis efter dine ønsker? Vi udarbejder en moderne webshop til din virksomhed og kan faktisk gøre det på blot 14 dage.

Inden vi går igang, så får du et fast tilbud. Vi hjælper dig hele vejen og vi slipper ikke opgaven før du er tilfreds.

Pris fra 14.995 kr.

Alle priser er ekskl. moms.

Så enkelt er det!

Når du har besluttet dig for at få udarbejdet en webshop hos os, så er der nogle ganske få faser i forløbet. Vi sikrer, at du kan føle dig tryg i processen – lige fra de første drøftelser til den færdige webshop bliver lanceret.

1Opstart
2Design
3Tilretning
4Lancering

Vi afholder et uforpligtende møde og lytter til dine forventninger til en ny webshop.

Herefter omsætter vi dine ønsker til et tilbud på en ny webshop til din virksomhed.

Vi udarbejder et webdesign til din nye webshop og sender dig en demo, som du kan kigge på.

Herefter snakker vi sammen om diverse korrekturer indtil du er tilfreds.

Vores dygtige programmører tilretter og opsætter hjemmesiden ud fra det godkendte design.

Du får også mulighed for at arbejde med webshoppen og dets indhold.

Nu er din nye webshop klar til at blive lanceret. Det gør vi for dig og sørger for alt det praktiske.

Vi slipper ikke en opgave før du er helt tilfreds.

Her er din nye webshop

Det skal være smertefrit at shoppe

Når dine besøgende kommer ind på din nye webshop, skal det ikke være svært at finde de rigtige produkter.

Det er derfor vigtigt at både funktionalitet og design er i orden, så du effektivt kan sælge mest muligt.

Vi sørger for at din nye webshop er indbydende med et lækkert og personligt design og at den er nem at navigere rundt i.

Sælg mere med levering

Vi lever i en tid hvor Covid-19 har sat sit præg, og derfor vælger mange mennesker naturligvis at undgå fysiske steder, hvor der er mange mennesker samlet.

Ved at onlineshoppe, kan man roligt fra sin sofa bestille produkter eller ydelser, og få det leveret lige til døren. Man er kun et klik væk, og det er nemt, sikkert og komfortabelt. 

Som butiksejer handler det blot om at udvide din daglige process med levering af dine produkter, så du når ud til alle dine nye kunder i Danmark eller udlandet.

Sociale medier og feedback

I en meget konkurrencestærk online verden, er det absolut nødvendigt, at ens butik og produkter er på de sociale medier.

Ved at have en online butik får du mulighed for at nå ud til mange nye potentielle kunder ved at dele dine produkter og samtidig give dine kunder mulighed for at give feedback og anbefale dine produkter til venner og familie.

Forbind data med regnskab og levering

Salgs- og kundedata i din nye webshop kan overføres til dit regnskabsystem og shoppens lagerstatus kan synkroniseres lagerbeholdningen. Det afhænger dog af hvilke systemer der anvendes og om det er understøttet.

Hvis der er brug for en ny integration mellem dine nuværende systemer og din nye webshop, så kan vi tilbyde at udarbejde en særlig integration til dette også.

Vores mål er at skabe værdi for din virksomhed

Vi er både et design- og webbureau.
Det er en kæmpestor fordel for din virksomhed.

I&D Design og Web har mange års erfaring fra reklamebureauer og fra medie- og webudviklerverdenen. Vi er et team af professionelle medarbejdere, som hver dag arbejder hårdt på at hjælpe vores kunder. Vi er fleksible og hurtige og vi er kendt for vores høje serviceniveau.

Vi er et kreativt design- og webbureau der ud over webdesign har fokus på grafiske designløsninger og unikke virksomhedsprofiler. Det er her vi skiller os ud fra almindelige webbureauer. Vi kan hjælpe dig i hele forløbet, så du allerede fra starten kan fortælle historien om din virksomhed.

Hos os kan du få hele pakken. Det handler om at din virksomhed skiller sig ud i din branche og om at sælge mere til dine kunder, eller måske vil du gerne have en bedre placering på Google. Det er alt sammen noget vi kan hjælpe dig med.

Du kan trygt tage fat i os, så vi sammen kan få din virksomhed til at gro.

Disse ting skal der også være plads til

Tilgængelig på alle skærme

Vi udarbejder et moderne og responsivt design, så din nye webshop kan ses på alle skærmstørrelser.

Forbruget af internettet flytter i hastigt tempo væk fra den stationære computer og over på mobile enheder, og det kan få konsekvenser for din virksomhed, hvis hjemmesiden ikke kan bruges på en mobil eller tablet.

Det skal være nemt

Du behøver ikke en IT-uddannelse for at arbejde med din nye webshop. Du logger bare ind og går i gang.

Som udgangspunkt handler det blot om at indsætte tekster, billeder, produkter og andet medie for at vedligeholde din webshop, og det skal derfor ikke tage mere end 15 minutter at administrere. Resten har vi sørget for.

Plads til at udvides

Din nye webshop vil blive udviklet med internationale standarder, så det smertefrit kan udvides med ekstra funktioner når der er behov for det.

Bliver din webshop lavet med WordPress CMS vil du og dine medarbejdere nemt og hurtigt være i stand til at udvide hjemmesiden med nye funktioner via plugins og andre tilføjelser.

Ingen bindinger

Du betaler kun én gang for din webshop. Vi mener ikke, at du skal betale over flere år for en webshop, som du får lavet i dag.

Dog er der udgifter hos tredjeparter, da du skal have en indløsningsaftale og en betalingsgateway for at modtage betalinger.

Du ejer webshoppen 100%

Får du lavet en webshop hos os, så er hjemmesiden din. Dette gælder alle billeder, filer og data, samt design og tilretning.

Du kan derfor tage den med dig, og du har derfor mulighed for at andre kan arbejde med din webshop også.

Statistik på dine besøgende

Med statistik kan du optimere dit indhold, så dine besøgende får de rigtige informationer og kontaktmuligheder de leder efter.

Hvis der er behov for det, opsætter vi statistik og sporing af dine besøgende med værktøjer som for eksempel Google Analytics.

Sikkerhed og anti-spam

Vi sørger for at din webshop bedst muligt er beskyttet mod angreb og virusser.

Er der formularer til udfyldning, så hjælper vi med at opsætte anti-spam, så du ikke dagligt skal fjerne en masse spam-mails.

Hastighedsoptimering

En langsom webshop kan få konsekvenser for antallet af besøg og potentielle nye kunder.

Derfor går vi op i at lave simple, men flotte og hurtige hjemmesider, så hastigheden ikke påvirker dine brugere negativt.

Søgemaskineoptimering (SEO)

Det er super vigtigt at din webshop kan findes på søgeresultaterne hos f.eks. Google og Bing.

Vi sørger derfor for at din nye webshop er teknisk klar til at blive indekseret og fremvist på de forskellige søgeresultater.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan leverer jeg mine pakker?

PostNord, DAO, GLS… Det er ikke helt ligegyldigt hvem du vælger. Der kan være stor forskel på de priser du skal betale i fragt, afhængigt af mængden af pakker, størrelse på pakkerne, osv.

I bund og grund handler det om at tage kontakt til de enkelte firmaer og snakke om dine behov, så kan du få priser og herefter vurdere, hvilket transportfirma du ønsker at benytte.

Hvad så med domæne og hosting?

For at din webshop kan ses online, skal du have en hostingaftale hos en af de mange udbydere. Det er her hvor hjemmesiden ligger og det er også i mange tilfælde her hvor du kan få email, hvis du får brug for det.

Vi tilbyder hosting, men hvis du allerede har en hostingaftale, så hjælper vi med at overføre din nye hjemmeside til din egen hosting.

Derudover skal du have et domæne (f.eks. www.dinvirksomhed.dk), som du skal købe og fornye årligt. Det handler bare om hurtigt at få registreret dit navn inden en anden tager det først.

Kan jeg sende tekster, produkter og billeder til jer, som i lægger ind på hjemmesiden?

Som udgangspunkt skal du selv indsætte indhold på din hjemmeside. Dette gælder tekster, produkter, billeder og videoer.

Vi vil gerne oplære dig eller en medarbejder i hvordan man administrerer sin hjemmeside eller webshop, og vi mener også at dette er den mest optimale løsning for alle parter i længden.

Hvis du gerne vil have at vi skal indsætte dit materiale på hjemmesiden, udarbejder vi gerne et tilbud på denne opgave ud fra hvor meget materiale der skal indsættes.

Vi opsætter dog relevante demosider med mumletekst og billeder på hjemmesiden, så man kan se det færdige designforslag.

Brug for hjælp til opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden?

Du kan tegne en service- og supportaftale hos os, hvor du løbende kan kontakte os med dine spørgsmål og få hjælp til hvordan du vedligeholder din webshop.

Vi sørger desuden også for at opdatere din webshop med fast interval. Det giver tryghed, at vide at du er i gode hænder med vedligeholdelse af din webshop.

Hvordan modtager jeg betaling?

Hvis du skal modtage online betaling på din webshop har du brug for en betalingsløsning. For at dine kunder kan betale med kreditkort eller MobilePay på din webshop, skal du have en aftale med en indløser.

Det er din indløsningsaftale, der afgør, hvilke betalingskort der kan bruges til betaling. Vi har skrevet et blogindlæg om hvordan du vælger en betalingsløsning.

Er der brug for et nyt logo?

Hvis du står og mangler et logo, eller blot vil have moderniseret dit nuværende logo, så kan vi også hjælpe med det.

Logoet er, hvad du brander din virksomhed på og er også det, som vil være med til at give et førstehåndsindtryk af din virksomhed. Et godt logo fortæller den gode historie om din virksomhed, og derfor er det vigtigt med et professionelt designet logo, der repræsenterer din virksomhed bedst muligt.

Læs mere om hvordan du kan få udarbejdet et professionelt logodesign, der afspejler din virksomheds værdier.

Skal der tages nye billeder?

Det er ikke helt ualmindeligt, at når der laves en ny hjemmeside, så er det også tiden til at få frisket op på billeder af virksomheden, produkter og måske de ansatte.

Vi arbejder sammen med flere professionelle fotografer og derved kan vi tage nye billeder til hjemmesiden og andet materiale. Billeder har en vigtig rolle for at skabe det rigtige udtryk og værdi. Tag fat i os for at høre nærmere om mulighederne.

Hvordan gør jeg shoppen mere synlig på søgeresultaterne?

I en meget konkurrencestærk online verden, er det absolut nødvendigt, at din webshop er søgemaskineoptimeret. Når det kommer til online markedsføring, er det ikke nogen hemmelighed, at synlighed er et af de vigtigste elementer.

Så hvis du godt kunne tænke dig at få flere kunder ind i din forretning, så er det en rigtig god idé at overveje muligheden for at få lavet professionel søgemaskineoptimering (SEO) for din virksomhed.

Helle er klar til at hjælpe

Kontakt (CTA)

Send en uforpligtende besked og lad os sammen finde ud af hvad vi kan hjælpe dig med.

Helle Hviid
Kundechef hos I&D

Vi sender også et nyhedsbrev

Få vores blogindlæg sendt direkte til din indbakke. Så går du ikke glip af gode råd og seneste nyt om hvad vi går og laver. Du vil modtage en samlet mail per måned og vi lover at vi ikke sender dig spam. 🤞