Se hvad du kan få ud af landing pages
Udgivet d. 19. oktober 2015
Vi har haft en lille håndfuld landing pages ude at rulle i en lille måneds tid. Formålet med dem er at skabe hurtig opmærksomhed omkring fem af vores kerneydelser på det digitale område, og give folk et soleklart overblik over hvad de betyder.
Kort sagt, så er det en slags “online flyer” for de fem kerneydelser: smartphone apps, crowdfunding, sociale medier, webshops og landing pages. Klik på links’ene for at se.
Ja, det er ret meta at lave en landing page om landing pages. 🙂
De to vigtigste ved landing pages er:
- At have ét fokuseret budskab.
- At have én klar “call to action.”
“Call to action” forstås ved hvad vi gerne vil have den besøgende til – i dette tilfælde at udfylde vores kontaktformular nederst på siden.
Det er utrolig fristende at have flere budskaber på én gang, fordi man vil jo helst ikke udelade noget. Men alfa og omega på en landing page er opmærksomhedstiden – de besøgende skal nok søge videre hvis de vil vide mere.
Vi satte også et par Google AdWords op til hver side. Specielt vores side om crowdfunding er topscorer.
Vi har ikke lavet nogen anden reklame for vores landing pages end disse Google AdWords. Så ud fra de fem landing pages’ statistik kan vi se, at “crowdfunding” i dén grad er et søgeord, mange bruger.
Tag et kig på vores landing pages!