Sådan indsamler og behandler vi din data

Udgivet d. 24. maj 2018

Du har sikkert allerede fået et hav af mails om GDPR. Firmaer, der beder dig om at bekræfte, at du fortsat ønsker at modtage deres nyhedsbreve. Butikker, der vil have dig til at bekræfte, at du stadig vil stå i deres kundedatabase.

Vi er ingen undtagelse. Som virksomhed er vi også pålagt at beskrive hvordan vi indsamler og behandler vores kunders data.

Derfor har vi udarbejdet en udførlig rapport om hvordan vi bærer os ad med dette. Hvor længe, vi har jeres kontaktoplysninger liggende i vores systemer. Hvornår vi tager backups af jeres hjemmesider/webshops og hvornår de backups bliver slettet igen. Ikke mindst hvad jeres rettigheder er ift. at få oplysninger om hvilken data, vi har på jer og hvordan I evt. får slettet dem.

Det er en rapport, som alle virksomheder fremover skal udarbejde for at leve op til de nye lovkrav. Den nye persondatalovgivning hjælper os med at blive endnu mere gennemskuelige og dermed troværdige, hvilket vi ser som et stort plus.

Du kan læse vores GDPR-rapport her

0 0 stemmer
Bedømmelse
Følg
Besked om
guest
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer

Helle er klar til at hjælpe

Kontakt (CTA)

Send en uforpligtende besked og lad os sammen finde ud af hvad vi kan hjælpe dig med.

Jeg sidder også klar ved telefonen på 43 71 25 25.

Helle Hviid
Kundechef hos I&D

Vi sender også et nyhedsbrev

Få vores blogindlæg sendt direkte til din indbakke. Så går du ikke glip af gode råd og seneste nyt om hvad vi går og laver. Du vil modtage en samlet mail per måned og vi lover at vi ikke sender dig spam. 🤞