Ny borgerrettet kampagne i Høje-Taastrup
Udgivet d. 19. oktober 2015
Jeg har nu haft min virksomhed i Høje-Taastrup Kommune i 20 år. Det er helt vildt hvor meget der er sket i den periode. Der er kommet mange nye virksomheder til byen og bare indenfor de sidste par år er der kommet omkring 5000 nye arbejdspladser til.
Taastrup Hovedgade er blevet renoveret og er i dag en rigtig hyggelig gade med masser af butikker og gode spisesteder. City 2 er på trapperne med 70 Outlet-butikker og der er lige åbnet et nyt center ved Taastrup Station.
(Vidste du i øvrigt, at kommunen rummer en stor samling af skulpturer af kendte kunstnere og at du kan finde dem på din smartphone: skulpturguide.dk?)
Jeg har ikke et sekund fortrudt at lægge min virksomhed her i byen. Vi er tæt på alt – på København og på naturen. Jeg var derfor også glad for henvendelsen fra Høje-Taastrup Turistforening, da jeg blev spurgt om at lave en kampagne med temaet ”Jeg elsker Høje-Taastrup”.
Kampagnen blev skudt i gang d. 22. april og kører en måneds tid. Det er ikke en egentlig turistkampagne, men til gengæld er det primære formål at få borgerne i kommunen til at opdage de mange muligheder, der ligger lige uden for døren.
Kampagnen indeholder bl.a. en folder der stiller spørgsmålet: ”Kender du Høje-Taastrup?” Hovedtemaerne er oplevelser, shopping og spisesteder.
I kommunen findes det spændende fritidsområde Hedeland Naturpark med amfiteater, skibakke, golf, ridning, naturlegepladser og meget mere. Der er desuden omfattende shopping-muligheder i City 2, i Taastrup ByMidte og i det nye Taastrup Torv. Hertil kommer et omfattende kultur- og foreningsliv inden for stort set alle områder.
Jeg kan kun opfordre jer alle til at tage en tur til Høje-Taastrup.
Se mere på facebook.com/jegelskerhojetaastrup. På Instagram bruger vi hashtagget #jegelskerhojetaastrup, har profil på instagram.com/jegelskerhojetaastrup og hjemmesiden på www.hojetaastrup.dk.
Flemming Jørgensen
Direktør/Art Director