Ny bog om sociale medier for virksomheder

Udgivet d. 5. september 2017

Ny lærebog fra Hans Reitzels Forlag tager fat på hvordan virksomheder kan bruge sociale medier effektivt – lige fra strategi-planlægning til community management.

Medforfatter til bogenSociale medier er uundgåelige for den moderne virksomhed. Sådan ser verden simpelthen ud i dag.

Selv om de sociale medier, vi kender i dag, har været til stede i over 10 år, kan det stadig være en prøvelse for virksomheder og erhvervsdrivende at finde ud af at bruge sociale medier effektivt.

Sociale medier er jo ikke et salgsværktøj – så hvorfor er det så vigtigt at kommunikere socialt med sine kunder? Hvordan gør man, og hvordan måler man på det?

Bogen “Sociale Medier” er henvendt til erhvervsuddannelse, så der indgår også praktiske opgaver og prøver i teksten. Men den kan sagtens anvendes af enhver, der har lyst til at blive klogere på hvordan man bruger sociale medier i erhvervsøjemed.

Vores egen social-medie-rådgiver, Troels, har været medforfatter til et kapitel i bogen. Kapitlet handler specifikt om community – hvordan man plejer et loyalt fællesskab via sociale medier.

Bogen kan købes nu fra Hans Reitzels Forlag.

0 0 stemmer
Bedømmelse
Følg
Besked om
guest
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer

Helle er klar til at hjælpe

Kontakt (CTA)

Send en uforpligtende besked og lad os sammen finde ud af hvad vi kan hjælpe dig med.

Jeg sidder også klar ved telefonen på 43 71 25 25.

Helle Hviid
Kundechef hos I&D

Vi sender også et nyhedsbrev

Få vores blogindlæg sendt direkte til din indbakke. Så går du ikke glip af gode råd og seneste nyt om hvad vi går og laver. Du vil modtage en samlet mail per måned og vi lover at vi ikke sender dig spam. 🤞