Gode råd er ikke altid dyre – nogle gange er de gratis

Udgivet d. 9. marts 2016

Vi afholdte vores første i en stribe af gratis rådgivningsmøder om sociale medier den 25. februar.

Fremmødet oversteg vores forventninger, og vi håber, at noget lignende vil ske når vi holder næste gratis rådgivningsmøde den 23. marts kl. 15.30.

Ti videnshungrende mennesker dukkede op for at høre om hvordan de kunne bruge sociale medier effektivt til at promovere deres virksomhed og indgå i oprigtig dialog med deres kunder.

Mødets overordnede emne handlede om tre vigtige punkter:

  • At fokusere på mere end bare Facebook — for Facebook er ikke det bedste medie til opsøgende netværksskabelse.
  • At forbinde sine forskellige sociale medier så de fremstår som et helheds-univers.
  • At målrette sin kommunikation for at skabe meningsfuld dialog, ikke bare salgssnak.

Nogle spørgsmål?

Vi spurgte om nogle havde gode ideer til omdrejningspunkter for vores fremtidige møder, og der kom nogle gode bud:

  • Fokus på Instagram og hvordan man bruger det effektivt
  • Hvordan man håndterer en “shitstorm” (dvs. negativ dialog)
  • Hvordan man starter og vedligeholder en YouTube-kanal

Vi vil selvfølgelig gerne høre fra jer, hvis I har forslag til emner, vi kan tage fat på. Tilmeld jer næste møde den 23. marts kl. 15.30 og skriv gerne hvis der er et emne, I gerne vil have, vi tager op — også hvis det er noget konkret om jeres eget social-medie-univers!

0 0 stemmer
Bedømmelse
Følg
Besked om
guest
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer

Helle er klar til at hjælpe

Kontakt (CTA)

Send en uforpligtende besked og lad os sammen finde ud af hvad vi kan hjælpe dig med.

Jeg sidder også klar ved telefonen på 43 71 25 25.

Helle Hviid
Kundechef hos I&D

Vi sender også et nyhedsbrev

Få vores blogindlæg sendt direkte til din indbakke. Så går du ikke glip af gode råd og seneste nyt om hvad vi går og laver. Du vil modtage en samlet mail per måned og vi lover at vi ikke sender dig spam. 🤞