Ny lærebog fra Hans Reitzels Forlag tager fat på hvordan virksomheder kan bruge sociale medier effektivt - lige fra strategi-planlægning til community management.

Medforfatter til bogenSociale medier er uundgåelige for den moderne virksomhed. Sådan ser verden simpelthen ud i dag.

Selv om de sociale medier, vi kender i dag, har været til stede i over 10 år, kan det stadig være en prøvelse for virksomheder og erhvervsdrivende at finde ud af at bruge sociale medier effektivt.

Sociale medier er jo ikke et salgsværktøj - så hvorfor er det så vigtigt at kommunikere socialt med sine kunder? Hvordan gør man, og hvordan måler man på det?

Bogen "Sociale Medier" er henvendt til erhvervsuddannelse, så der indgår også praktiske opgaver og prøver i teksten. Men den kan sagtens anvendes af enhver, der har lyst til at blive klogere på hvordan man bruger sociale medier i erhvervsøjemed.

Vores egen social-medie-rådgiver, Troels, har været medforfatter til et kapitel i bogen. Kapitlet handler specifikt om community - hvordan man plejer et loyalt fællesskab via sociale medier.

Bogen kan købes nu fra Hans Reitzels Forlag.

Indlæser kommentarer...